Winkelwagen

Jouw winkelwagen is leeg!

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Bestellen en betalen

Hoe maak ik een Megatrading account aan? Hoe bestel ik?

Klik op ‘Mijn Account’ en doorloop vervolgens de aangegeven stappen:

  • Ben je al klant, log dan in.
  • Nog geen klant? Maak een account aan.
  • Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  • Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
  • Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.

Let op: registraties van nieuwe accounts worden eerst door Megatrading verwerkt. Zodra uw gegevens zijn verwerkt ontvangt u binnen 24 uur een bericht met uw inloggegevens. Hiermee kunt u direct inloggen. Vervolgens kunt u uw wachtwoord zelf wijzigen.

Ik ben al klant, maar ik heb nog geen online inloggegevens. Wat moet ik doen?

U kunt uw inloggegevens opvragen met uw klantnummer via het contactformulier.

Om een online klant van Megatrading te worden, heeft u een e-mailadres nodig, anders kunt u uw online bestelling niet plaatsen. Als u een klantnummer heeft, maar u heeft geen e-mailadres, dan helpen wij u graag bij het aanmaken van een gratis e-mailaccount.

Hoe log ik in?

Druk rechtsboven in de menubalk op het persoon icoon. Hier kunt u de inloggegevens invoeren die we u hebben gestuurd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op "Wachtwoord vergeten" en voer het e-mailadres in dat u heeft gebruikt om u te registreren. U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.

Moet ik ingelogd zijn om de producten te zien?

Nee, u kunt de producten ook bekijken als u niet bent ingelogd. Prijzen en andere details worden echter pas getoond als u ingelogd bent.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens bekijken en bewerken?

Nadat u zich heeft aangemeld, klikt u op "mijn account". Aan de linkerkant vindt u de knop "Gegevens bewerken". Hier kunt u uw instellingen bewerken.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt. Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice, +32 (0)9 379 73 70.

Probleem met bestellen of grote aantallen bestellen?

Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.

Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.

Betalen

Besteld u online dan kunt u direct de betalingen veilig online doen ook kunt u hier een overzicht terug vinden.

Hoe kan ik betalen?

Check / Money order, iDEAL, Giropay, Bancontact, SOFORT Banking, Maestro, Visa en Mastercard.

  • Contant bij afhalen.
  • Vooruitbetaling via bankoverschrijving.
  • Betaling per factuur vanaf de 3e aankoop.
  • Betaling op factuur is mogelijk vanaf de 3e bestelling en dient binnen 14 dagen te worden voldaan.

In bepaalde gevallen behouden wij ons het recht voor om uitsluitend tegen vooruitbetaling per bankoverschrijving te leveren.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Uw betaling kunt u doen op het bankrekeningnummer dat op uw factuur vermeld staat.

Overige vragen?

Als je nog andere vragen of suggesties hebt, neem dan contact met ons op via +32 (0)9 379 73 70 of info@megatrading.be