Retourneren & Annuleren
Is de levering niet volledig of zijn er artikelen beschadigd? Wij helpen u graag verder, neem contact met ons op.
Beschadigde goederen/incomplete leveringen
Als u merkt dat de goederen beschadigd of onvolledig zijn, dan kunt u dit op basis van foto’s met schriftelijke documentatie melden aan info@megatrading.be. Vergeet niet op uw vrachtbrief/CMR de gebreken te noteren, inclusief een handtekening van de vervoerder. Klachten moeten binnen drie werkdagen na ontvangst van de goederen aan ons worden gemeld. Als de klacht later wordt gemeld, is Megatrading niet verplicht de klacht in behandeling te nemen.
Kan ik een bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling , afhankelijk van de reden, binnen 2 uur nadat u uw bestelling geplaatst heeft annuleren.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Dit kan verschillende redenen hebben. Neem dan contact op met de klantenservice.
Overige vragen?
Als je nog andere vragen of suggesties hebt, neem dan contact met ons op via +32 (0)9 379 73 70 of info@megatrading.be